Friday, July 22, 2011

Changed my mind!

Okay i made a decision. Do you remember the mermaid socks i have started a few month ago?
I wont knit it anymore. Because the yarn and the pattern do not work together.  The yarn  is to thin for this pattern and it takes for ever to finish it. Instead i'll use the pattern i have found last winter. It should be a better match.
The mermaid has to wait until i have found the right yarn for it. It still going to be something colorful
Time comes, yarn comes!


So habe mich entschieden. Ihr erinnert euch sicher noch an die mermaid Socken die ich vor ein paar Monaten angefangen habe? Also ich werde die nicht mehr weiter stricken. Das Garn ist viel zu duenn fuer dieses Muster und es dauert ne Ewigkeit und ich verliere die Lust daran.
Ich werde das Muster nehmen welches ich letzten Winter gefunden habe und ich dachte dieses waehre das richtige dafuer. Es zeigt mal wider das ich doch besser auf meine Innerstimme hoeren sollte.
Die mermaid Socken muessen warten bis ich das richtige Garn gefunden habe.
Kommt Zeit, kommt Garn!

No comments:

Post a Comment