Friday, June 3, 2011

285 to go

The first 5ft are done. Now i have to go all the way up to 6.5ft or 19 rows. I think i'm counting the rows it sounds much less then 285.  I'm going to crochet the next 15 granny squares and attach them to the row i have already. To crochet all 300 squares at once seems impossible to me and i would put it away and never finish the blanket.  

Nun habe ich endlich 1.50m in der breite fertig. Also 15 Grannys gehaeckelt und zu einer Reihe zusammen gefuegt, was nun die Breite der Decke ausmacht. Nun muss ich nur noch in die hoehe gehen, das heisst 285 Granny's oder 19 Reihen. Ich denke ich zaehle lieber die Reihen, das hoert sich weniger an. Und ich weiss, das wenn ich die alle 300 hintereinander Haeckel, wuerde ich diese Decke niemals beenden.

No comments:

Post a Comment