Saturday, April 9, 2011

Ravelry meeting

Today i attended the very first time a knit meeting. I wasn't sure, should i go or not? I had a few concerns to meet new people. And it it isn't like what i usually do. This morning i thought " you are going to this meeting and meet the other woman.
It turns out that i had fun and accomplish more than i thought i would knit.
Thank you for this nice morning and to meet all of you. Can't wait for the next one.




Heute bin ich zu meinem ersten Ravelry Stricktreffen gegangen. Zuerst war ich mir nicht so sicher ob ich wirklich gehen soll oder nicht. Ich habe mich dann aufgerafft und bin gefahren. Eigentlich mach ich sowas ja nicht das ich Gruppen treffen, aber es hat spass gemacht andere Frauen zu treffen die das selbe Interesse haben.
Und ich habe mehr fertig bekommen als ich angenommen habe.
Danke fuer den schoenen Vormittag und es war nett euch kennen zulernen. Ich freue mich schon auf das naechste Treffen.

No comments:

Post a Comment